måndag 29 oktober 2012

DoRunner

Söker du någon form av hjälp med hantverk, bygg-, flytt- eller städhjälp? Eller varför inte stenläggning i trädgården.
Här kan du lägga upp en egen annons om vad du söker, och kanske t o m hitta jobb.
Det är verkligen en mångsidig sökmotor för privatpersoner som söker hjälp med en hel del olika saker.
http://www.dorunner.se/assignment/search

Och från vad jag kan se så finns det även de som söker lokaler att hyra för olika ändamål.
Undrar om man kan söka efter någon som kommer med ingredienser till allt bakande?!
Vore ju väldigt smidigt. Då skulle jag kunna skicka en inhandlingslista och så kommer de med allt lagom till att jag kommer hem från jobbet så är det bara att sätta igång.

Eller varför inte göra reklam om sig själv? Göra reklam som cateringfirma?
Ja varför inte! Det måste ju ändå vara ett alternativ för att nå ut till kunder.

Jag flyttade i juni iår och då hade jag behövt den sidan. På så sätt hade jag sluppit städat själv.
Då hade jag sökt efter städ/flytt/installations - hjälp här.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar