söndag 28 oktober 2012

Fullt upp i helgen

Ber om ursäkt om det inte har varit så bra med uppdateringar den här veckan.
Men det har varit fullt upp! Visserligen bara roliga saker, men mycket att göra.

Jag bakade ju i fredags kväll (blev senare än vad jag trodde), och på lördagen blev det till att börja röja i barnrum. Sonen fick storpojkerum i helgen. Det ska bli så kul när han kommer hem imorgon och ser förändringarna. Han är så stor så han behöver inte ett stort rum med mycket golvyta utan det räcker med en säng, ett skrivbord och en bokhylla. Och självklart var jag ju tvungen att köpa lite nya saker till storpojke rummet. Så det blev en tripp till IKEA och Rusta. Hoppas han blir nöjd.
Men jag måste ju banna mig själv för att jag var så klantig att jag åkte till dessa två affärer under löningshelgen! Det var så himla mycket folk och dålig luft vilket resulterade i huvudvärk.

Men jag är väldigt nöjd ändå. Fyndade lite bakgrejer när jag ändå var i farten. Hittade mörk choklad på Rusta (Marabou 70%) 2 för 30, och det tyckte jag att det var värt. De hade apelsin, pistage, mint, vanlig, hallon. Och eftersom jag inte är så värst förtjust i mint så blev det apelsin, pistage, vanlig och hallon jag kom hem med.
Och på IKEA blev det en ny slickepott, eftersom min gamla håller på att falla sönder, en ny sprintform, och en måttkanna.
Så jag är som sagt väldigt nöjd med helgen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar